Alyadefne04 ya kızmayın ama doktor bile zaten %51 ihtimal olarak konuşmuş. Sadece ihtimal olan bir durum üzerinden niye yemeden içmeden kesiliyorsunuz ? Ayrıca hepimizin gönlünde yatan bir cinsiyet muhakkak oluyor ben de hep kız evlat istedim ama 3 kayıp yaşadıktan sonra sağlığı yerinde olsun da ne olursa olsun düşüncesine girdim. Şimdi oğlumu bekliyorum sağlıkla kavuşmak için gün sayıyorum, ister kızın tepki gösterin ister göstermeyin ama yemeden içmeden kesilecek bir dert değil cinsiyet. Allah başka dertler vermesin