YaseminBatrk ben de almak için baktım bezdi atlet olanı da bez o yüzden atlet aldım hem bidaha südyen kullanmaya gerek kalmayacak ne de olsa ikisi de bez bi farkı yok göğüs altında aynı südyen gibi lastiği var açılıyor aynı şekilde daha kullanışlı bence göğüs ucu belli olur derseniz onun için de normal südyenden başka bişey diyemiyorum onun da demiri batıyor katlayınca sert oluyor göğüs kafesini ağrıtıyor ama emzirme atleti yada südyeninize göğüs pedi yapıştırırsanız kimse göremez göğüs ucunu belli olmaz