Bebegim doğduktan sonra kalp ameliyati oldu yogun bakimda 4 ay kaldığı için emme refleksi yok ne yapmam lazm siringayla besliyorum 6 ay bitti artk büyüyor ve siringa istemiyor damarlı biberon ucu alaym diyorum avent denedm.denemedjm üç kalmadı lütfen başından böyle geçen varsa fikir veirrimisinz ne yapmam lazm