bende genel oldum çünkü 5 kere ameliyat olmuş biri olarak zaten alışıktım 😃 Birde ameliyatlarda tansiyonum çok yükseliyo sanırım heycandan. Oyüzden genel istedim. zaten bebeğim erken doğdu doğunca ağlamamış :( ölü sanmışlar ilk. Birsürü tantana o anları görsem kahrolurdum orda. Küveze girdi etti acele şekilde. İyiki genel olmuşum