beydossss
beydossss canim alerji gibi duruyor. Benim büyük oğlumda aynıydı emzirirken süt kasina bile degse böyle sivilceleniyordu yastığa damlasa oraya temas etse ayni oluyordu. Süt ve süt ürünlerine yün tüy deterjan hemen herseye alerjisi vardı atopik dermatitti çocuğum şuan geçti çok şükür 5 yaşında olucak.
Şuan bebeğine test falan belki yapmazlar bilmiyorum yeni sistemi ama sen elinden geldiğince dikkat etmeye bi çalış belki önünü alabilirsin. Süt ve süt urunleri birebir alerjen şeyler mesela bi kaç gün onları yemeyi kes, sonrasinda onun yüzüne temas edecek kıyafet onun veya senin farketmez deterjansiz duru suyla yıka makinede bir de ful pamuklu kıyafet ve yastık kullan bi iki gün bu şekilde bi deneyebilirsen dene farkı görürsen alerjikse en azindan önünü çok erkenden almış olursun. Yoksa yavrum çok huysuzlanir seni de yorar. Ben oglumdan biliyorum büyüdükçe öyle olduğunda aşırı kasitiyordu artık o sivilceler patlayıp akiyodu sonra yarayla kabuk bagliyordu canı çok yanıyordu. Bir de kesinlikle opturme bana doktor asla opulmeyec3k doktor yasak koydu de demişti. Özellikle sakal daha çok tahriş ediyo. Umarım tez zamanda şifa bulur kuzucuk sağlıkla büyüsün 😊