Serenitiy sigorta şirketlerinden belli bi miktar alınabiliyor. Bende parasını ödedim sonra sigortamın uygulamasına orada muayene olduğuma dair belge ( doktorun bana verdiği rapor vardı onun ilk 3 sayfasını öyle söyledi muayene olduğum yerdeki hemşireden muayene olduğuma dair belge isteyince size verilen raporun ilk 3 sayfası dedi ) sonra bir de fatura istedim oradan adıma kesilen onu uygulamada fatura işlemlerim diye bir kısım vardı oraya yükledim uygun bulundu ve %70 kadarını geri aldım. Aldığım para da şöyle ki yıl içinde benim sağlık sigortam örnek veriyorum 20.000 tl karşılayacak buradan ücret düşünülerek bana veriliyor. Ne zaman muayene oldunuz bilmiyorum ama sigortanızın müşteri hizmetlerine sorun isterseniz