Selam kızlar, 24+5 haftadayım bu ıkıncı gebeliğim. Kızım 4.5 yaşında ve ona gebeyken beni bu haftalarda tekme yağmuruna tutuyordu hele hele son haftalarımda uykumdan uyandırıp canımı acıtacak kadar tekmelere maruz kalıyordum :) doğdugu günden bu zamana kadar çok ama çok hareketli bir çocuk. Çok ama çok yaramaz erkek doğursam gam yemezdim :)) şimdiki gebeliğimde de yine bi kızım olacak 🩷 ama bu sefer tekmelerini pek hissetmiyorum anca böyle bi uzananaym veya yatağa yatayımda o ki bir iki tekme atıyor varlıgını belli ediyor başkada gün içinde asla ama asla hareketlerini hissetmiyorum. Aranızda 2.gebeliğinde benım gibi olan var mıydı? Sonrasında sakin bi bebek mi oldu ? Etrafmdakiler bu bebeğin sakinn olacak anne karnında nasılsa öyle bebeklık çocukluk yaşar diyorlar.