Seda05 canım herkesin belirtileri farklı. Bendede bulantı çok çok az oluyo bu ara ama baya hafif. Onun dışında da halsizlik çok o da demir ve d vitamini eksikliğinden. Birde duygusallık hat safhada tabi. Ama allaha şükür gündelik yaşantımı etkileyecek şekilde şiddetli geçirmedim bu haftaya kadar. Sende bence şanslı olduğun için şükret idrar ve uyku hamileliğin belirtisi zaten 🤭🤗