Kızlar tecrübelerinizi paylaşın ? 24 şubata mamografi randevum var .
Rutin kontrol mu yoksa şikayetiniz varmı
Sol göğsümde sertlik ve ağrı var
Yasemin1998 geçmiş olsun sonuç nedir acaba aynı durum varda