Lavinia1924 Arkadaşlar 5 aylık hamileyim saçlsrmda hiç kırlık yoktu hamilelikte saçlsrmda kırlar çıktı sizlerde de varmi normalmi
MihriiFb Lavinia1924 bende 16+4 haftalık. Aynı şekilde sabah saçlarımı toplarken bir baktım lavabo ya hep kırık saç 😭 normal bişey heralde 🤔
Nursemom Lavinia1924 benim normalde vardı zaten ön taraflarımda, dün dışarıya çıktık eşimle saçında ne kadar çok olmuş ddi giderek artmış 😦
Bebekveben Herkes saç kırığından bahsetmiş ama sen beyazlama anlamında kırlık demişsin canımm😊benim nerdeyse hiç beyazım yoktu şimdi en az 15-20 tel var doğumdan sonra boyatıcaz artık 😊
Lavinia1924 Bebekveben evet canım çok doğru anlamissin bende de öyle ya bide bazıları kalın kalın normalmi merak ettim bende
Lavinia1924 Nursemom bende tararken farkediyirum bakınca gozukmuyo ama tararken taraga gelen saçların arasında oluyo
Lavinia1924 Ayseekdrr ehehe olsun canım ya demekki yalnız değilmişim doğuma kadar dahada artcak gibi duruyo
Nursemom Lavinia1924 ben o şekilde hiç farketmemiştim 😦 zaten saçlarım rengarenk oldu boyatmadım gebelikten dolayı gökkuşağı gbiyim 🙈😂