belmanur Hanımlar öncelikle iyi akşamlar ve hayırlı kandiller😊 Doğumdan sonra göbeğinde oluşan kırmızı renginde ki çatlaklar geçiyor mu yoksa kalıcı mı oluyorlar veya da önereceğiniz bi doğum sonrası çatlak yağı var mıdır
belmanur Bubu_ bende öyle düşünüyorum tabikide sağlıkla kucağımıza almak daha önemli ama doğum sonrasını da düşünmüyor değilim