pnar-06 Kızlar kalçamın sol tarafına sürekli kramp giriyo hareket ettikçe kalkarken otururken çok zorluyo beni 9+1 haftalığım neden olabilir acaba yaşayan var mı ??
Esay5060 23 haftaliğim 4. Hamileliğim hepsinde ayniydi doğum yapana kadar cok zorluyor beni namaz kılarken iş yaparken anneme daniştim annem normal hailelikten doğum yapinca gecer dedi gercekten de öyle oluyo ☺️
Asyaninannesi_ Ah ah 🙄🙄🙄 o ilk zamanların bile ağrılarını arar. Oluyor insan . İnan geceleri yatamiyorsun bile bu durum beni cok zorluyor geçen sagolsun bir arkadasin önerisiyle ingiliz tuzu epson tuzu yani aldim biraz o rahatlatti sende dene
Tosbikimm pnar-06 Benim ilk gebeligimde de vardi şuan da da var doktor doğuma kadar magnezyum ve hergun bir maden suyu içmemi istemişti tamamen çözüm değil ama rahatlatıyor düzenli kullanım yapman lazım doğumdan sonra tamamen geçiyor :)
Asyaninannesi_ pnar-06 epson tuzu aldım aktardan gece yatmadan kovaya sıcak su dolduruyorum 2 -3 kasik tuzdan atiyorum ayaklarim ödem yönundende huzursuz bacak yönündende rahatladı biraz kramplar agrilar huzursuz bacak sendromu mahvetti beni son zamanlarda hele hic cekilmiyor
Asyaninannesi_ pnar-06 ha bide maden suyu iciyorum artık hem bebege kilo aldırıyormus hemde kramplara iyi geliyormus
Rojdaazad Hanımlar bende de 3 gündür sırt ağrısı ve kaburgalarımda sızlanma ağrı var normal mi sırtımında omzumun alt tarafında oluyor uyutmuyor ağrılar