Ben başvurdum çıkmadı askıda yazıyor. Eşimde de aynı şekilde. Aradım dedim askıda demek ne demek size çıkmadı yani diyorlar. E o zaman niye başvuru olumsuz yazmıyor. Çünkü çıkmayanlar var çevremde onlarda olumsuz..olumsuz yazınca tekrar başvuruluyor bizde askıda gözüktüğü için basvuramiyirum tekrar. Bence yakınlarına veriyorlar bilmiyorum