Serap5561 bende 36 haftalık olucam ikinci gebeliğim gerçekten de katılıyorum her hamilelik bir olmuyor benim ilk gebeliğim çok rahat geçti ikinci gebeliğim beni mahvetti hele ki şu son zamanlar hep ağrılı geçiyor karın alt kısmı yani sezeryan yeri büyüdüğü için demek ki çok felaket ağrıyor bel ağrım zaten hiç söylemiyorum birde varis var bende onlar da acayip bişey Rabbim kolaylık versin bize sağlıkla bebişleri kucağımıza alalım da ve bu arada evet cinsiyet fark etmiyor ikinci kızım oluyor benimde 🩷