Ya benimde kasılmalarım var, yani kasılmaymış heralde o anlamıyorum ben 🥴 bi tarafta toplanıyor batıyor bazen. Ama ona sancı mı deniyor yoksa çocuk kolunu bacağını mı ittiriyor ben anlamıyorum. Bide dakika falan tutamıyorum yani. Nekadar aralıkla olduğunu söyleyemiyorum sadece karnım çok gergin.