Allah aşkına yardımcı olun bebegim 34 haftalık tam 1 aydır 3 hafta geriden geliyor 1900 gram 2 haftadır hiç kilo almıyor çok kötü hissediyorum kendimi suçluyorum doktorlar 3 hafta geri deyip hiç bişi yapmıyorlar rıskli gebelik bolumune gittim orda yanlış ölçülmüş denildi sorun yok denildi bugün acilden gittim yine aynı tam 3 hafta geride yatış mı vermeleri gerek baska iyi bir doktora mı gitmem gerek bebeğim neden geri o da belli değil nasıl buyıyecek bebeğim çok kötüyüm artık