Kızlar pkosum var.10 Ocakta adet oldum 1 haftaya yakındır kahverengi siyahımsı akıntım oluyor.Belim ve sırtım ağrıyor.Bu ayda çocuk denemesi yaptık hamile değilim.Önceden de aynı sorun olmuştu doktor enfeksyon var dedi.Pkosta bu durum normal olabilir dedi.Benim gibi aynı sorunu yaşayan var mı