Merhaba arkadaşlar 10+2 ilk gebeliğimi yaşıyorum ultrason terimlerini anlayamıyorum. Kalp atışı galiba bpm oluyormuş. O değere bakıyorum umb-HR 36bpm yazıyor. 36 kalp atışı olamaz muhtemelen ama nasıl anlayabilirim doktoruma sormayı da unuttum ama her şey yolunda demişti ☺️