Kızlar bugun 6 haftalık oldum doktora gıttım bebeği gördü kalp atımı görüyorum fakat çok yavaş dedı bana dınletmedı küçük ondanmı hocam dedım yani olabilir de ama kalbî dırabılırde dedi benim bundan önce 6 düşüğüm var erken haftada kalbi yavaş atan olduğu sonra duzeldımı kafayı yıyecegım