Gul1935 35 haftalık hamileyim ve her doktora gıttıgımde tansıyonum 15 16 17 olur . Sebebi de heyecan . İstedıgınız kadar dinlenip ölçtürün , eger heyecanlı iseniz kesınlikle yuksek cıkıyor . Ben evde ölcuyorum normal cıkıyor ve doktorum onemlı olanın evdeki olduğunu soyluyor . Anlık yukselmeyse takmayın kafanıza . Sureklı yuksek olmaması önemli .Bebişe bısey olmaz . Yukselınce Solunuza uzanın dinlenin düşer oyle