Çok teşekkür ederim sağolun gecen doktorum beni petinatoloji doktoruna gönderdi doktor normal dedi dikat etmen lazım progesteron ilacını doğuma kadar kullanacaksın dedi ve benim seni takip etmeme gerek yok dedi kendi doktoruma gittim o bana ben takibini yapacağım dedi ayın 20de tekrar gel dedi ikili tarama yapacağım dedi o günü bekliyorum inşallah rabbim bu hayırlı günlerin hürmetine bebeklerimizi zamanında almayı nasip etsin inşallah bide ben 21 haftalık olduğumda insalah bebeğim için ciğer geliştirici kulanacam kızımda kullandım küveze girmedi önlem alacağım inşallah