saturn0908 hamile olduğumu bilmeden kullanmıştım başlangıçta ortalama 3 hafta civarıydı bi de 19. Haftada kullandım. İdrar yolu enfeksiyonu içinde ayrıyetrn 3 kere toz şeklinde bi ilaç kullandım 6-12 ve 25. Hafta şeklinde. Yarın 26 haftalık olcam. Doktorlar hamilelik döneminde enfeksiyondan çok korkuyorlar benim doktorum enfeksiyon bebek için antibiyotikten, ilaçtan daha zararlı diyor hep. Özellikle idrar yolu enfeksiyonu ilk dönemlerde düşüğe ilerleyen dönemlerde erken doğuma sebep oluyor deniliyor o yüzden doktorunuz yazdıysa ilacı kullanın bi de bol su içmeyi ihmal etmeyin günde 2.5-3 lt su içmeye çalışın