Gul1935 Bugün sağlık ocağına gittim rutin tansiyonumu ölçtüler tansiyonum büyüğü 17 di. Kendi doktorum ölçmemişti. 3. Atımdayım ne yapmam gerekiyor. Benzer durum yaşayan var mı bebeğime zarar olmuş mudur
zaman0686 Gul1935 hemen doktorunuza gidip tansiyon ilacı başlayın tuzu kesin bol su ve yürüyüş yapın tansiyon çok önemli bende de gebelikte çıktı ilaç kullanıyorum Alfamet düzenli ölçüyorum sürekli takipteyim 18 haftada içmeye başladım şimdi 25 haftadayız inşallah sonuna kadar gideriz 🙏
PlutonMerkez Geçen hafta 14/9 çıktı diye direk hastaneye yatırdılar.17 çok yüksek.Yine yükselirse lütfen hemen acile gidin.