Smh22 normalde en yüksek 13 ve yorulduğum zaman da nadir olarak 14 çıkıyor dün iki kez ölçüm 15 çıktı ve hemen acile gittim orda da ölçtüler nstye bağladılar bir sıkıntı çıkmadı çok şükür idrar ve kan aldılar protein kaçağı var mı diye oda çıkmadı kan tahlilleri de tekiz çıktı hastaneden çıkmadan ölçtüler 11e7 çıkınca eve gönderdiler ve alfamet kullanıyorum günde iki defa kadin dogum doktoruna söyle hapı düzenlesin dediler