Arkadaşlar adetime daha 3 gün var test yaptım çıkmadı ovulasyonla yumurtlamayi fln görüp değerlendirdim bu ay yarinda diş randevum varr dolgu kanal tedavisi vs yapilicak eyer geç dollenmeyse ben ne yapacağım yaa korkuyorum çok arada kaldm randevumu da iptal edemem çok zor buluyorum çünkü