Gayeaydin Kızlar merhaba 30 ocakm Ovitrelle oldum bugün test yaptım pozitif kan verdim yarına kaldı şimdi 3 keredir peçeteye silince gelen açık kahverengi akıntım var böyle öğrenen var mı ?
minikbebegim06 Gayeaydin gebelikte her türlü kanama ve lekelenme risk olarak görülür acile gidin benimde kahverengiydi düşük riski diyip yatış verilmişti doktor muayene sonrasi karar verir siz risk almayın gidin
Nurklcc Gayeaydin merhaba kac ml di canim belirtin varmiydi birde yerlesme kanamasi oluyor genelde doktora soylemen green yinede
Gayeaydin mryak hamileyim canım 60.9 çıktı rabbim isteyen herkese nasip etsin kimsenin kucağı boş kalmasın bende 3 senedir bekliyordum şimdi nasip oldu çok şükür