Selam kızlar öncelikle hayırlı kandiller direk konuya geçeceğim biliyorsunuz bir yere 28 biri 7 aylık olmak üzere iki tane oğlum var 3 istiyorum belki kız olur ümidiyle öncelikle tabii ki sağlık neyse kızlar direk konuya geçeyim 3 aydır deniyoruz ama olmuyor bugün ovulasyon günüm ama ne yazık ki eşim sabahtan beri gitmiş ablasıgile gelmem ümidim tükendi galiba bu akşam affedersiniz ilişki olsa tekrar hamile kalın mıyım ne olur içimi aydınlattın eşim şehir dışına gidiyor iki üç ayda bir geliyor bu akşam oldu oldu olmadı olmayacak. Bir de kızlar Ocak ayında Bir kere ben ayın 2’sinde bir seferde ayın 30′unda adet oldum bu adet düzensizliği mi yoksa bilemedim ne olur içimi aydınlattın 3 çocuk istiyorum