Merhaba arkadaşlar bugün kontrolum vardı doktor bebek kordonunda 3 damar olması gerekirken iki damar gözüküyo dedi gelişim geriliği olabilir vs dedi bulunduğum ilde dr sıkıntısı var maalesef seçenek yok sorularıma yanıt alamadım yakın illere gitmem gerekecek .. Daha önce böyle bir sorun yaşayan başına gelen oldu mu nasıl bir tedavi süreci bekler rica etsem yanıtlarınızı bekliyorum