Yazın hamile olduğumu öğrenmiştim ve maalesef 12.haftada düşük olmuştu. Bebek istiyorduk eşimle bir test alıp yapayım dedim çok ihtimal vermiyordum aslında ama çift çizgi çıktı. Sorun şu ki Artımed test verdi eczacı. Bu testin güvenilir olmadığını çok okudum burada🥲 sizce ne yapmalıyım? Adetim 3 gün gecikti bu arada. Normal test istediğim halde erken test vermiş eczacı. Sizce doğruluk payı nedir bu sonucun?
