Nazo77 Tshı dengeleyip öyle hamile kal yoksa bebek doğunca 6nvı ayında ileri işitme testi istiyorlar adı Bera bize gün verdiler bekliyoruz.Gebelik bitince kan verdim normal değerlerde çıktı TSH
Nazz344 Nazo77 şuan dengelemeye calısıyorum bakalım. Teşekkür ederim sizinde sonuçlarınız iyi çıkar inşAllahh 🙏🏻
Nazz344 Kkardelenn1 yorumunuz içimi rahatlattı bir de hamilelik olması engel olucak diye korktım birazcıkta. Yarın bi doktora gidip tekrar sorucam en iyisi o gibi teşekkür ederim tekrardan
Kkardelenn1 Nazz344 ben çok dengesiz ilerlediği bir dönemde hamile kaldım 🥰Rabbim size de nasip etsin inşallah önemli olan ilacı düzenli kullanmak zamanla oturuyor zaten