xelifgulx Kızlar doğumum ramazana 2 3 gün kalalı olacak tahminen sizler buzluk hazırlığı yaptınız mı neler yaptınız doğum da gelen kişilere ikramlık ne hazırladınız yada hazırlayacaksınız fikir verir misiniz?
kubraa9 xelifgulx selamm kendi aylık buzluk hazırlığımdan örnek vereyim ben 😅 Soğan ve biber yemeklik doğruyorum sarımsak temizleyip kaldırıyorum yufkadan sigara böreği (patates - peynir -ıspanak şeklinde ) açma ( pişirip kaldırıyorum poşetlere 2-3 koyarak) dereotlu poğaça kek ( meyveli ve kakaolu olarak onları da dilimleyip ayırıyorum ) mozaik pasta tarçınlı - çörek otlu küçük lokmalık kurabiye sarma ve dolma ( içini az pişirerek ) içli köfte fellah köftesi ve yuvalama ıspanak kavuruyorum tavuk ve et sotelik tavuk şiş -karnıyarık hazırlıyorum -misket köfte - parmak köfte yazdan kalma da bezelye - fasülye oluyor zaten Bir de limonata falan için dolaba doğrayıp koyuyorum Fikir olmuştur umarım 🥰🌸