Herkese selam. Dün kese için gitmiştim Dr bebek oluşmaya başlıyor yavaş yavaş demişti ama çoğu kese fotoğrafında yolk sac gördüm kendiminkinde göremedim. Bir sorun olsa doktor söylerdi muhtemelen 1 hafta sonra gel dedi ama diğer fotoğraflara bakınca oradaki çıkıntının da ne olduğunu anlayamadım🫢