Kubrakezer Geçen hafta sali doktor 38+1 günlük demişti bu hafta salı 38+2 diyo böyle bişey olabilir mi
Yasemincifci Kubrakezer gelişiminde mi bi sorun varmış anlamadm yani 1 haftadada nasıl 1 gün geçiyo sadece
Kubrakezer Yasemincifci bilmiyorum ki gelişimi de iyi dedi 3.057 di 3.500 olmuş kilo almış gelişimi de iyi dedi ama geçen zaten 38 1 di 38 2 dedi anlamadım valla
Kubrakezer Yasemincifci hiç ultrason görüntüsünü vermiyor ki benim sadece 5 aylıkken vermişti sonra hiç vermedi hiçbişey söylemedi bile nr doğum hakkında ne bebeğin pozisyonu hakkında sadece kilosunu söyledi haftaya gel dedi bişey olursa gel dedi
Yasemincifci Kubrakezer bende tesim konusunda muzdariptim ccanım doktor değiştirdim 3. Değiştirmemde bana iyi gelen doktoru buldum resmini istemeden veriyo
Kubrakezer Yasemincifci sadece bi tane hastane var oturduğumuz yerde hastanede de 1 tane kadın doğum doktoru var oda öyle Çorum un ilçesinde olduğumuz için Çorum uzak oluyo o yüzden hep buraya gidiyodum