ZeynepUmay yani almanız mümkün evet çünkü yine doğuma zaman var. Bende ilk gebeligimde 17 kilo aldım. Dogumdan sonra aslında yarısından çoğunu verdim fakat emzirme döneminde çok fazla acikiyodum ve malum yedikçe yedim o kiloları geri aldım malesef. Ve dogum yaptığım kiloya geri geldim 2,5 senedir de aynı kilodayim kilo sanırım vücuduma oturdu gitmedi. Şimdi 2. Gebeligim 3. Ayımdayım bu sefer daha çok dikkat etmeye çalışıyorum.