Ashar Kızlar Avrupa yakasını hiç bilmiyorum 🥲hastane olarak medipolü düşünüyorum yardımcı olun lütfen 💖
Elokalay yeni_anne2 Merhaba sezeryan ücreti ne kadar bilginiz var mı ben kendime hastane arıyorumda :)
yeni_anne2 Elokalay merhabalar ben 10 ay oldu dogum yapali bu yüzden hıç bır fikrim yok maalesef nihan hanıma gidiyordum öneririm
HafzeKr123 yeni_anne2 Merhabalar kendisi iletişim numarası veriyor mu hastalarına ? Bi sıkıntı olduğunda ulaşmak kolay mı yani ?
yeni_anne2 yvzm benım bebegim tersti o yüzden zorunlu sezeryan oldum açıklık vardı dönseydi normal olacaktı