merfuu geçmiş olsun
Ben çok şiddetlisini yaşadım
Gaz sancısıymış :( doktor diyet ve masaj önerdi, dilersen youtubede falan vardır oradan bakarak yap, rahatlarsın ❤️
Gaz yapacak yiyecekleri de yememen lazım :((
Ben 1 haftadır yemiyorum daha rahatım
Bir de yemek yedikten sonra yürüyüş yap mutlaka