MaviNur25 doktorunuza danışsanız daha iyi olur ama gerekli diye biliuorim bana doktorum ve sağlık ocağındaki hemşire 2 doz yaptı dogimdan sonra 3 doz varmış eğer bunları da olursam ikinci gebelikte gerek kalmaz dediler 10 yıl korumasi oluyormuş ben dün oldum 2. Dozu Ağustos ayına 3. Doz için cagirildim