aysebozdere-22 Merhaba, benim oglum 39+5te dogmustu ona ragmen 4.ayda hala dediginiz sekilde basini tutamiyordu norologa bile goturdum normal dediler bazi bebekler o durusu sevmiyormus sizin bebegizin de duzeltilmis yasina gore erken merak etmeyin, ben bu durumu cok kafama taktigim icin postunuza kayitsiz kalamadım☺️ Doktorlar bir sorun gormuyorsa iciniz rahat olsun, benim bebeğim her gelisim basamagini premature olmadigi halde cok gec yapti donmesi 7aylikkendi 3.4.ayinda donen bebekleri gorup bir sorunu mu var acaba diye uzulur, dertlenirdim simdi 4 yasinda masallah duz duvara tirmaniyor. Saglikla buyutun bebeginizi❤️