Kızlar merhaba herkese bişey sormak istiyorum implant taktırmak istiyorum kol içi olandan ozellerde sigorta karşılıyo mu yada devlet veya şehir hastaneleri de takiyomu kendimiz mi almalıyız Ankara’da yaşıyorum önerisi olan taktırıp tecrübesi olan aydınlatırsa sevinirim