minikmucizemm_ Kızlar son adet tarıhım 9 ocaktı bende rast gele 9 şubat ıtıbarıyle ovülasyon testı denedım yumurtlama gördüm fotografı bı ıncelermısınız 9-10-11-12 şubat tarıhlerını degerlendırdık bugunude degerlendırmeye gerek varmı
Kelebekkkk34 minikmucizemm_ benişim pazartwsiyle salıyı değerlendirmişsin yumurtlaman olmuş çok şükür çatlamanda olmuş artık daha bakmana gerek yok gerisi Allah kalmış biraz zaman geçsin gebelik testi yaparsın bu kadar düşünme ben de senin gibiyim gerçi 🙃
noble1 Bence gerek yok, insanı psikolojik olarak yıpratan bi şey zten önemli olan günleri değerlendirmişsiniz. Dilerim güzel sonuç alırsınız🥰
minikmucizemm_ @noble1 evet gerçekten yıpratıyor strese sokuyor istemsizce ben uygulamalara göre hareket edıyordum genelde adet tarıhımde 9subat gosterıyodu ovulasyon testı yapmasaydım bugunlerıde bos gecmıs olucaktım sahsen bı yonden yıpratsada bı yondende doğru günü gösterıyor ıste 🥲
minikmucizemm_ @Kelebekkkk34 tamam askım daha yapmam tesekkur ederım bu güzel gecenın hatırına ınsallah rabbım bızede ısteyen herkesede guzel haberler alabılmeyı kucagımızı ve evımızın bebişle dolmasını nasıp eder hayırlısıyla 🙏🩵😇
minikmucizemm_ @Kelebekkkk34 inşallah🙏 test yaparsam yada kan verırsem haber verırım kuzum sende guzel haberler alırsan benı haberdar et ınsallah ıkımızde guzel haberlerle burayı meşgul ederiz😊
Kelebekkkk34 minikmucizemm_ ayy inşallah inşallahh artık bu soruları bırakıp gebelik sorularına geçmek istiyorum 😂