user876544926 enfeksiyondan da oluyor evet benimde çok akıntım vardı enfeksiyon dedi doktor çarşambadan beri fitil kullanıyorum geçirmezse antibiyotik verecek. Haftanız ilerlemiş zaten bebiş ağırlaştıkça baskı yapıyordur benim 25. Hafta olmasına rağmen çok fazla baskı ve ağrım oluyor o da benim bebek olması gerekenden fazla aşağıda duruyor rahim ağzına baskı yapıyor ondan dolayı. Yatakta dönmek, ayağa kalkmak, biraz fazla ayakta kalmak falan mahvediyor. Bol bol dinleniyorum daha çok baskı yapmasın diye. Büyüdükçe daha çok artacak bu ağrılar 🥲