Kızlar ben ilk iki çocuğumu devlette doğum yaptım birisi 40+6 diğeri 41+3 de zorla suni ile oldu yani kendileri gelmedi şuan yine 38+5 im pazartesi 39 olucam bundada kendi sancım gelmicek biliyorum çünkü hiç sancım bir şeyim yok yarın nst çekilmeye gidicem doktorumdan rica etsem acaba pazartesi suni sancıyla doğumu başlatırmı devlet hastanesi 41 e kadar bekletiyor illa ama çok kansızlığım var kalp çarpıntım oluyor evde 2 küçük çocuğum var zor hareket ediyorum onlara yetemiyorum şuan bir an önce kurtulmak istiyorum birde hala kusuyprum sürekli artık doğup kurtulmak istiyorum devlet hastanesi yapar mı böyle bir şey sizce daha önce rica ettiniz mi oldumu