h_s1411 Kızlar 8 aylık Hamileyim dün çok kötü hastalandım grip öksürük ateş acile gittim parol serum taktılar bide CEFTİNEX diye antibiyotik yazdı aranızda kullanan var mı hamileler için sıkıntı olmaz miş da ama ben yine de sormak istiyorum
Baby_B h_s1411 bende 34+6 dayim Antibiyotik igne verdiler 3 tane daha vurulcam 3 tane vuruldum Sorun olmaz bebeklerede vuruluyor dediler Allaha emanetiz saglikla gelsinler insallah