3bebeannesi_ onvo şarjlı kullanıyorum . Üçüncü kademe de şarjı çabuk bitiyor ama zaten iki kademe. Kullanıyorum. Ben memnunum ihlas süpürgem var zaten kablolu zor oluyordu kablosuz aldım bende şarjı dolunca çıkarırsan hiç bi sorun olmaz patlama falan olur diyorlar ama ben 3 aydır kullanıyorum arkadaşım 3 yıldır.