Kereminannesihtc 2.cocuguma hamileyim.1.si oğlumda hic boyle bulantilarim olmamisti. 6.haftada birden baslayan 2 haftadir suren bir bulanti. Suan resmen gece uyurken bile bulanti yasiyorum.gunde 3-4 kere kusuyorum. Sigara kokusu, cay, deterjan kokukusu beni mafediyor. Doktorum zofran tablet icebilirsin dedi. Henuz baslamadim. Baslamali miyim? Emin de olamadim. Cubuk kraker, beyaz leblebi idare etmeye calisiyorum. Var mi tavsiyeleriniz? Ben ne yapmaliyim? Bir de cevremde herkes, bu farkli bu kiz diyor.sizce de oyl mi?? Gerci suan bulantidan gozum bisey gormuyor.
Aase Kereminannesihtc benim ilk gebeligim..senjnki gibi oldu..kızmis benimki..daha 8.haftadasn benim 15 haftalik halen gecmedi..bu kdr sure ilacsiz dayanman cok zor..ilaci dene bence faydasi olursa kullan..ben zofrani hep damardan yiyerek idare edebildim
FtmaOngn Kereminannesihtc Kereminannesihtc canim bulantının kızla erkekle hiçbir alakası Yok benimde 6nci haftada başladı suan 12 hala devam edio zofer hap kullaniorm ve haftalık serumunu aliorm ancak o şekilde kendime geliorm ilaçsız kendine eziyetten başka bisey etmezssin