plajterligi yanlış anlamayın ama sizin koyduğunuz iki isim de hanımefendinin önerdiklerinden daha uyumsuz 😂 ne fonetiği var ne tınısı kulağa hoş gelmiyor, zira çocuğa seslenirken ikisini kullanmak bile yorucu gibi duruyor birbirinden çok bağımsız isimler çünkü