Parvinkarimli1 evet 5 gün boyunca embriyolaglarla konusuyorsunuz. Şu kadar yumurtadan şu kadar kaldı şu kadarı döllendi diye. Size taze transfer yapılacak o zaman hemen beklemeden. Beni 2 ay beklettikten sonra transfer yapmıslardı . Transfer işleminden korkmayın . Şindiye kadar ki sürecin en en basit hali. Ne oldugunu anlamıyorsunuz bile yatmanızla sızı cıkarmaları nerdeyse bir oluyor . Kateterle embriyonuzu içinize koydukları anı görmek cok güzel ve hiçbişey hissetmiyorsunuz acı vs yani içiniz ferah olsun 🌸 hakkınızda hayırlısı olsun inşallah denemeniz başarılı sonuçlanır 🤲🏻🌸♥️