irmmoom İki gündür aşırı bir hareketlilik var 26+3 haftalığım gece yattığımda daha çok oluyor sürekli vurup yer mi değiştiriyorlar kasılma gibi bişey mi anlamıyorum yaşayan var mı ?
Mftt irmmoom merhaba bende ikiz gebeyim 19+6 hafta ama halen hissetmiyorum normal mi dün kontrol gittim herşey yolundaydı Siz kaçıncı hafta da hissettiniz?
Girlmama irmmoom benim tek bebek o haftalarda çok artış oldu hala da aynı 😂 heceleri sürekli uyandırıyor beni
irmmoom Mftt ben 19. Haftada net hissettim ama 2. Gebeliğim o yüzden olmuş olabilir hiç merak etmeyin sonraki haftalarda da şuan benim olduğu gibi çok hareketli diyorsun 😂
irmmoom Gzde4507 ya başka bişey olmasın da ikiz olunca her şeyde pimpirikleniyor insan sert felan da vurunca iki gündür uykusuz geziyorum 😂
Gzde4507 irmmoom küçük oldukları için hareketlerini hissediyorsunuz. Biraz kilo alsınlar hareketleri azalır merak etmeyin. Bnmde ikiz o zamanlar sertti gerçekten. Şuanda da öyle ama eskisi kadar hareketli değiller ☺️
Parilti007 Bu haftalarda 30a kadar çok aktif oluyorlar merak etmeyin. Bende iç savaş çıkıyordu o haftalarda😂 sonra yerleri daralıyor azalıyor hareketleri
irmmoom Parilti007 gerçekten savaş çıkıyor birbirlerini mi dövüyorlar beni mi itiyorlar anlamıyorum sağa dönünce üstüne yatıyormuşum sıkışıyor da vuruyorlarmış gibi hissediyorum çok değişik 🥹