Minigim2727 seni o kadar iyi anlıyorum kiii… Serklaj öncesi de yatırdı beni şu an. Ben kendimi iyi hissediyorum, bir şey olmaz diye düşünüyorum ama korkumdan kıpırdayamiyorum da. Bebeğim var iki yaşında ve sürekli kucak istiyor, merdiven inip çıkıyoruz. Taşınsak mi diye bile dusunuyoruz bu sebeple… Düz ayak bir eve geçme niyetindeyiz de hamile hamile uğraşamam da.