Merhabalar bende Salı günü serklaj oldum 21 +5 de 12 13 mm acil ameliyat oldum çapada süreç basıl ilerliyor yatıyorum sırt üstü yatınca ayaklarımı kaldırıyorum baskı olmasın rahime diye onun dışında gerekmedikçe tuvalete kalkıyorum evimde 2. Günüm tam olarak basıl davranmalıyım bilmiyorum. 🥲 progestan yazdı rahimden ve endol verdi fitil 1 hafta sonra kontrolüm var